CHESTNUTS ROSTING ON AN OPEN FIRE

UH! har precis städat hela mitt rum!!
Nu tycker antagligen ni som har egen lägenhet att det väl inte var så mycket men då har ni fel.
eftersom att jag har en sån lite yta blir all stökighet så otroligt koncentrerad vilket resulterar i: Ett jävla kaos.

Åt även en halv pizza (!!) till middag idag och tänkte sedan trycka lite ben&jerrys.
funderade idag på: Det finns fyra kategorier på ben&jerrys-handlare:
1. Tjocka
2. Ledsna
3. På väg att bli tjocka
4. Motverkar att bli ledsa

Det måste stämma, ellerhur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jo det stämmer nog allt.

2008-12-05 @ 21:15:21
Postat av: moraltönten

japp stämmer

här finns det mer plats att lägga grejer på

blir inte lika stökigt

dock har jag en hemlig städskrubb

med lika hemligt innehåll...

2008-12-06 @ 18:33:28
Postat av: Ida

Vilken typ är jag då? Ingen tjockis hoppas jag :P Och du ska inte vara ledsen lilla söt!!! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback