LET IT SNOW LET IT SNOW LET IT SNOW

jag vet att jag skulle kunna vara en av de sämsta bloggarna i världen. därför tänkte jag kompensera lite då och då med en lista så jag ser lite aktiv ut i alla fall!

Plats:
Framför datorn hemma, snart frukost!
Gjort: Ingenting, vaknat, kissat, tvättat ansiktet typ.
Planer för resten av dagen: Se på syster i luciatåg, träffa vänner hos nellyt och spendera resten av natten med maja.
Ikväll: ja.. träffa vänner hos nellyt oh sen leka med maja...
Lyssnar på: ingenting. ._.

Läser: läste lite klick igår. det var allt.
Humör: lite trött, lite hungrig.. det vanliga.
Äter: ....snaaaaaart frukost!
Dricker: .. ja, snart kaffe blir väl det då.
Bästa: att vänner finns. även om dom finns långt bort också.
Sämsta: att vissa människor verkligen aldrig kan hålla KÄFTEN!!!!!!!!
Väder: snöfint faktist. lite soligt och blått. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback