NOTHING MOVES ME. BUT LOOK HOW EASILY I BREAK IN TWO. SEE WHAT YOU MADE ME DO. IT'S SO NAIVE IT'S SAD BUT IT'S TRUE.

Ska snart iväg på Mallns Coctail-party.. Så nu är jag inne i fasen; What to wear.
Som ni alla vet så är jag inte klä upp mig typen.
Så jag skummade igenom min garderob utan större tur med fynd. Vill inte samma klänning som igår på "filmgalan". Så jag tog ett kik i linns garderob men där är det ju bara långklänningar, eller sommar klänningar eller vardagsklänningar. och inget av det känns så coctail.
Men man ska ju ändå se ut som att man har skjutit X sådet blir nog linns garderob jag håller mig till..


Sen vet man inte hur MYCKET man ska klä upp sig heller. Redan där är ju problem #2.
Som igår på teatern. Då var det bara jag som hade varit överambitiös och klätt upp mig.
Det var ju lite halvtrist. Men åandrasida. Man vill ju inte vara nerklädd?!
Det är ju den totala missen. speciellt om ens sällskap är stajlat = jeho!


Ska nu försöka skapa något utan det jag kan hitta. Återkommer med resultatet......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback