DOM DOG OCH DEN FJÄRDE HETER SAM

ah shit! det är så jävla jobbigt!
så fort jag äter något så får jag liksom som, träningsvärk i käkarna!
snacka om fettosign ETT!

Idag på mcdonalds pratade jag med mathias och linda och
råkade i förbifarten nämna att jag hade mcdonalds telenummer
inlagt på mobilen!
snacka om fettosign TVÅ!!

Idag provade vi också kläder. Jag kan inte ha några i hela världen.
Måste liksom ha storlekar som inte finns. sånt suger!!
snacka om fettosign TRE!!!

Har idag ätit följande:
mjukmacka + degistive + oboy = frukost
Cola Light = yeah!
QpCheese + PF + Cola Light = onödigt!
Tacogryta + pasta + kolsyrat vatten = middag
Cola Light + Chokladmuffin = inte ens nära slutet
Cola Light + Muminkex = fika
Cola Light + Marabou(kan innehålla spår av nötter) = fetma
(innestående 18 muffins + en Cola Light)
SNACKA OM FETTOSIGN MILJON!!!!!!!!!!!!!!!



men jag röker inte i alla fall.




och linnea, jag älskar dig för att vi kan göra sånt här tillsammans!

Kommentarer
Postat av: j

hah

Postat av: nellbell

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahah

2008-06-27 @ 16:00:51
Postat av: mallan

haaaahaaaa

2008-06-29 @ 18:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback