THINGS ARE SO DIFFERENT NOW

kära vänner.image271
idag gjorde min mamma något, som egentligen inte kan kallas för misstag men.
that's what it turned into!
hon bakade bullar.
jättegoda bullar.
jättemånga bullar.
jättefina bullar.
jättebra bullar.
bullar som jag borde äta upp nu.


jag har redan ätit tre bullar.
även om ätit kanske är lite fel ordval.
tryckt ner i matstrupen. känns mer rätt.
jag har liksom litet träningsvärk i käkarna efter allt annat jag äter så nu tycker jag att det nästan funkar lika bra att bara trycka ner allting liksom. når man inte med fingrarna är det bara att lägga en ny bullbit ovanpå och ta hjälp av den till att trycka.

det funkar nästan alltid.

Kommentarer
Postat av: nelly

du.... är så jävla go. fyfan. nästan så man vill trycka ner dig i matstrupen. för att du är så söt alltså...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback