CAUSE WHEN I'M WITH HIM

nu sitter jag på jobbet och berättar för nicklas att jag är sämst i världen på att blogga.
för det är ju sant. jag har ett otroligt ointressant liv som jag nu tänkte berätta om:

i helgen har jag varit på teaterläger och på inflyttningsfest hos katta.
emeli har varit här, det har varit skitroilgt.
igår jobbade jag och sen träffade jag elina på en 70års fest sen slöt
vi upp med timo och hängde lite. Frank hängde med.
Idag jobbar jag 13 - 19 och sen ikväll ska jag hem och ladda för programvecka.

intressant utav helvete hörde jag.


.......NAT


Kommentarer
Postat av: Anna

Fatta jag höll på att dö idag, vår "gäst" på jobbet skrämmer skiten ur mej. När du kom och "skällde" var jag sjukt säker på att han skulle dyka upp bakom axeln och typ halshugga...

Det är andra gången han varit där de senaste veckorna, kommer det alltid vara såhär nuförtiden?

Kan du inte fråga din insider?

Isåfall är det nog dags att börja söka nytt jobb för en dag kommer jag att dampa.

Blir det nån återträff med teatergruppen nån gång då?

Det var sjukt skoj på grillfesten i sommras iaf.

Vet du om Maja fortfarande jobbar kvar på donken?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback