SINGING WORDS LIKE THIS: I GOT YOU. YOU YOU YOU YOU YOU YOU, I GOT YOU

så, här kommer en fullständig utvärdering av kursen.
eller. kanske inte så jätte fullständig. men en mysig inblick i en vecka kan man säga..
Ja jusste. det är helt utan egna bilder eftersom att sen smarta tjejen som skriver inlägget komfortabelt nog inte orkade ladda batteriet till kameran och har vid ett tidigare tillfälle tappat sin mobil i toaletten på en båt och i och med detta totalförstört kamerafunktionen på sin mobiltelefon. Därimot finns funktionen google kvar.



Söndag:
Mathias hämtar mig hemma för att skjutsa mig till tåget och väljer självklart ett informera om det viktigaste av allt så sent som i bilen när vi är påväg till gävle. Mycket riktigt. Det faktum att jag skulle ha tagit med en vitskjorta.
Väl på plats vid tåget frågar han om jag har allt med mig. Det har jag självklart inte, så jag gråter lite och sätter mig på tåget. '

Kommer efter lite om och men fram till den OTROLIGT trevliga receptionisten på hotellet vi ska bo på. Han berättar att min rumskamrat, sara, har checkat in och troligen är uppe på rummet redan. Jag myser upp till 334 och kliver in.  Mycket riktigt där är hon. Vi hälsar, jag gråter ut om fallet med den vita skjortan men hon lovar att jag ska få låna en av henne (hon har nämligen tagit med två!) så hon är godkänd direkt så vi börjar förhöra varandra på kvalitetsfakta. Efter ett tag ger vi upp och går istället ner och spelar guitar hero.


lite senare på kvällen möter vi upp några andra kursisar, så jag övar på namn och alla (och då menar jag alla) imponeras av min otroliga förmåga på namn ihågkomning. sen är det kväll.



det här är sara.           & det här är hotellet. fast vi hade utan en fancy uteservering då.

måndag:
Måndagen kom och vi hade brand- & första hjälpenutbildning. Jag var såklart helt otroligt begåvad gällande allt. Och bakom mig satt nån jävla varbergare och tyckte att han hade koll. Det hade han självklart inte.
Så jag lindade ett förband på honom.
Kvällen gick ut på lite hotellhäng, jag och sara jagade det jag hade glömt, träffade viktor och fick skjuts av emelie  och sen sov alla så sött.



tisdag:
På tisdagen började själva BSM-utbildningen. Det tog mig och sara ungefär en halvtimme att komma ut sängen.
Vi åt frukost. Och var nöjda med det. Sen åkte vi till HK. Det var spännande. Förutom gruppen vi träffat innan tillkom nu även 3 nya ansikten. Jag var fortfarande lika bra på namn.

På kvällen åker vi till stan och äter på Hard Rock. Jag sitter bredvid Sara och killen med indie-sjalen.
Vi har skittrevligt. Jag skrattade nästan hela tiden, utom ibland när jag rökte lite.
Efter middagen gick vi över gatan till retro och umgicks. Jag och daniell gick och hämtade upp elvira med kompis.
Det var väldigt trevligt. Sen åkte vi taxi hem och sov.


det här är mcdonalds business school                               och typ såhär såg sjalen ut

onsdag:
Sen blev det onsdag, då tog det väl lite längre tid att vakna.. ehe. Vi tog oss i alla fall iväg till skolan och pluggade duktigt. Killen med sjalens kompis fixade en sexig sms-signal och nusåhär i efterhand går ju mobilen på högvarv eftersom att man är så saknad. Så signalen används flitigt.
Onsdag kväll kollade vi på Paradise hotell och någon FRUKTANSVÄRT dålig film. Till en början i sviten hos johan och robin. Men sen tog vi våning fyra i insättning istället.
Johan började lite lätt med att han var sugen på att mysa och rätt vad det var så låg en halvnaken daniell i sängen med johan, joakim, jack och mig och skedade och tittade på scrubs. det var. väldigt trevligt.
efter det gick vi alla och la oss efter kanske en cigg och lite så.


det här är google svar. inget annat.     och det här är ett vanligt rum. inte sviten då. mer som mitt och saras.

torsdag:
det blev morgon även på torsdagen, och sara som lagt sig SÅ JÄVLA TIDIGT mös upp, jag ville dö.
idag fick man se alla i arbetskläder. alla var snygga. speciellt vissa. var väldigt snygga.
i alla fall. vi åkte ut på restaurangdag på torsdagen. Jag och sara åkte med bla Daniell och Jens till S:t Eriksgatan.
Jack (alltså han med sjalen) åkte med sitt gäng till Rissne.
Det var skitroligt och lärorikt och vi hade vitskjortor och var nöjda.

På kvällen var det mycket snack och lite verkstad. Till slut åkte vi in till stan. Men någon hade ju varit tanklös nog att lämna plånboken på hotellet så hon fick åka tillbaka. Tyvärr hade även hennes rumskompis låst in sin nyckel på hotellrummet så någon av oss fick ju fixa det. Det blev jag. Det gick bra. Alla saknade mig så mycket så dom kom hem rätt snabbt faktist.


donken s:t eriksgatan var fint!                                  fick åka hela vägen längs oranga som jag ritat ut!!!!!

fredag:

Sista dagen på kursen. Idag var det dags för prov. Vi checkade ut och var lite ledsna. Men fortfarande lika snygga. Jag höll på att dö lite innan under och efter provet. Men alla var fett snälla och klappade på mig så det gick bra. Jag klarade provet och blev väligt nöjd. Det viktigaste var nog i alla fall att dom spelade HALO när vi kom in från rättningen. HUR FINT SOM HELST!
Guldhatten skulle delas ut, och vem fick den om inte guldpojken med indiesjalen från varberg.
Han var så jävla värd den. Jack heter han ju.
Efter dagen fick vi diplom och kramades och hade oss.
Jag åkte tillbaka till hotellet med Johan, Jack och Sara och sa hejdå till sambon sara.

Efter det åkte Jack och Johan och jag in till stan och fikade på mineur.
Sen blev Jack så stressad över att MITT tåg skulle gå så vi tog oss tillbaka till centralen.
Jag grät lite i halsduken och sen åkte jag hem.


Efterskiftsanalys: - hur har jag egentligen haft det?



Kommentarer
Postat av: Linnea

wtf mineur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111

vad åt du?

Postat av: Söstra di

LÅTER som du haft dä bra dö! :D

2009-12-06 @ 01:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback