COMPARISONS ARE EASILY DONE ONCE YOU, HAD A TASTE OF PERFECTION

Har haft en helt ok vecka. Var sjuk och gick ner mig måndag och tisdag,
men på onsdagen tog jag slag i saken och började bli frisk.
Var en vardagshjälte och tog en stänging på jobbet, och efter det ringde jag upp
en viss jonathan vilket resulterade i att jag mötte upp med min chef och några väl valda
arbetskamrater utanför jobbet och fick öl och efterkepa fram till halv tre.
Sen hem och hitta joakim i sängen. = bra kväll.

   

upp på torsdagmorgon och till skolan, gick och solade, kikade på mimmas lägenhet och
sen jobbade jag lite mer, ungefär till 11.
sov hemma och gick upp till skolan även idag,
slutade tidigare så det blev fika med malin och sandra på jobbet.
sen dök släkten upp på middag eftersom att plutten blir 15 år imorgon.



imorgon blir det barnkalas och lie annat på jobbet, sen söndag blir också jobb, 10-19.
inte så skön helg, men det är bra att ha något att pyssla med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback