EVEN THIS I'LL SHOW YOU HOW

Blir lite dåligt med uppdateringar så här kommer en resume av helgen:

     

I fredags var det självklart skola och lite jobb med carmen,
efter skolan var jag hem till Timo och Ullis och sen träffade jag Sandra lite snabbt.
Elina kom och hämtade upp mig och vi åkte hem och åt tacos med min familj,
efter det var det raka spåret hem till Håkan som hade 20års fest,
det var jättetrevligt även om jag knappt var bekant med 15% av gästerna.
Joakim dök upp och vi åkte ner på jobbet och åt lite, sen lämnade vi av
elina på steeltown och åkte hem till Sandra.
DÄR var det ju hemskt nyktert! Vi fick både se dans och höra sång,
sen nattade vi hemma hos Joakim.



På lördagen väcktes jag vid klockan åtta av att joakim skulle iväg på svensexa,
så klockan åtta blev jag avsläppt hemma hos sandra av joakim och prästen.
Där var det inte mycket liv, och tack och lov för det, så jag sov i soffan några timmar.
Vi spelade kort och tog det allmänt lugnt under dagen tills jag började jobba 1715
då kastade vi oss in i bilen och den la av vid närmsta rondell, jag själv joggade till jobbet,
medan sandra och micke väntade på hjälp från falun, i en kall bil, 1,5 timme.
Jag jobbade till 2215 och sen gick jag hem till Sandra.
Där mötte min syster och Elina upp mig eftersom att tanken var att vi skulle gå på elvis,
jag mådde dock skit så jag valde att stanna hemma, joakim kom och skjutsade hem mig
och i bilen tävlade vi lite om sjukhetsgrad.



Idag har jag bara vaknat, ska försöka äta och sen får vi se vad som händer.



ps, var i falun i onsdags, väldigt trevligt:
 

Kommentarer
Postat av: töööönten

jävligt fin uppdatering med mycket godsaker i form av text och bilder. bra jobbat louise! här är ditt rätta blogg-jag!

2009-02-01 @ 16:26:11
Postat av: tönten

jävligt fin uppdatering med mycket godsaker i form av text och bilder. bra jobbat louise! här är ditt rätta blogg-jag!

2009-02-01 @ 16:27:08
Postat av: Sandra

Postat av: sandra

Hahaha du är go du, men du kan ju hemskt gärna ta bort dom osmikrade bilderna .. !! :D

2009-02-02 @ 14:21:04
URL: http://sandroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback