YOU'RE GONE AND I'M ALONE NOW I NEVER MEANT FOR THINGS TO END THIS WAY

ett bra sätt att återuppta en blogg är ofta och gärna med en: dagens lista.

DAGENS LÅT: call to arms - oh laura
DAGENS KLÄDSEL: svarta jeans & adaws t-shirt.
DAGENS DUSCH: nyss
DAGENS FRISYR: lite utsläppt och sen inte.
DAGENS HÄNDELSE:  gävle med klassen & bilfärs med emelie.
DAGENS PLANER: sova!
DAGENS VILL HA: skor och fruktbjörnar
DAGENS DROG:  nikotin
DAGENS SAKNAD: emeli karlsson
DAGENS DUMMASTE: kan inte välja... kan vara den hårt (och då menar jag hårt) armbågande mannen i gävle.
DAGENS FINASTE:  öl-lappen på jobbet
DAGENS KÖP: linnea köpte mig en kaffe. snäll vän.
DAGENS GODIS: morotskaka
DAGENS HUMÖR: behärskat
DAGENS SJUKA: inget. trötthet då!
DAGENS KOMPLIMANG: ingen direkt. nån sa att jag blivit smal.. typ.
DAGENS KÄRLEK: ...
DAGENS LYCKA: misstro (elakt, jag vet!)
DAGENS AVSLUTANDE: är inte kapabel till att avsluta verkar det som

Kommentarer
Postat av: Patrik

den här bloggen har blivit rätt så tråkig :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback