FÖRSTÖR INGA MINNEN DU VILL INTE SE MIG SÅHÄR

GOD MORGON!
Ja, jag vet att jag sa att jag skulle städa idag. Men det är ju såååå tråkigt!
Dessutom behöver jag kartoner och det har jag inga. HA!
Måste även till banken idag, egentligen.

Igår jobbade Kristin sin sista dag innan hon åker till Aus.
Usch. Jag tycker att det är skitonödigt. Men hon har lovat att köpa en present. :]

Ja... Nu ska jag väl börja. Om en liten stund.. alldeles strax.
jag har verkligen ingen självdiciplin.



ÅH NÄR DET ÄNTLIGEN ÄR ÖVER NÄR BROARNA INTE SYNS TILL
ÅH NÄR DU GETT DIG ÖVER SÅ FALLER JAG TILLBAKS DIT DU VILL

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jjjjaaaa nu har jag bloggat iallafall hahahahhaa 8)

2009-10-22 @ 16:06:56
Postat av: Mikaela

Vilket rent och fint golv i kassalinjen, Sandviken måste vara en bra restaurang =)

2009-10-22 @ 18:03:29
Postat av: Elvira

melissa horn :)



men du.. jag hatar att jag inte vet alls vad du har för dig, och på så vis känns det trist att ens behöva fråga när det känns som jag borde redan veta, men vart ska du flytta? Vad händer annars i ditt liv? ;)

PUSSSSSSSS

2009-10-22 @ 21:18:39
Postat av: Linnea

du är ju aldrig inne på ämäsän!!!!!!

2009-10-23 @ 00:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback