LURA MIG NEJ NEJ VAD FOLK ÄN SÄGER OM DU VILL HA MIG

hej bloggen!
ikväll har jag upptäckt hur man byter färg på bokstäverna på min jobbmail.
det är lite synd om min chef. men mycket mycket kul för min del!
har gjort en vad jag tycker var skitfin stängning med linnzy och even och är supernöjd.
hoppas att jag inte får något klagis imorgon.
alla verkar vara sjuka på mitt jobb också. man är ju nästan ensam där.
på lördag tänkte jag åka till N.Y... fnizz fnizz.
ska även ha nagellack som min
syster!

här kommer en bild på mig med en av dom coola effekterna som finns på min webcam!


COOOOOOOOOOOL!

Kommentarer
Postat av: Linnea

wow va heftia rozor!!!!

Postat av: Linn

A fi fan! Fuck you Island, vi ska ta mig fan till NY! HATA VULKANER ANNARRSSSS! Vi ska fan vara snygga hela tiden och bara bli tjocka på fet USA mat och kompensera med cola light! Kom ihåg bikini btw!

2010-04-21 @ 10:22:31
URL: http://liinn.blogg.se/
Postat av: Linn

Hell yeah! Det finns en jacuzzi på terassen, bada naken annars! ;)

2010-04-21 @ 13:44:31
Postat av: Hanna

Ååååh vad orättvist, jag vill också åka dit, ha coola effekter på webcamen och stänga. DU får göra allt roligt ju! Jag är bara sjuk. :(

2010-04-21 @ 19:24:47
URL: http://hannasvedlundstahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback