FOR THOSE WHO DONT KNOW ME I CAN GET A BIT CRAZY

ihihiih! Är på så jääävla bra humör! Fick precis veta att det gick riktigt bra på jobbet i söndags.
tack tack tack alla som jobbade då! Vi är bäääääst! Fattar ni det?! :D
Imorgon åker jag till sthlm för att träffa världens bästa och ha spelning med henne.
Ska bli så jävla roligt! Elin och Linnea och Harry and the Potters, OCH LIMPEN KOMMER!
Har bara ett litet problem, har liksom inte skjorta. Kan man ta en vanlig vitskjorta från jobbet tro?
fniss! Nu ska jag fortsätta packa.. har ingen aning alls vad jag ska ta med mig, men det blir nog skitbra.
Hur uppklädd är man? är det full balskrud eller festkläder eller är det mer, casual?
Jag rör mig så sällan utanför väggarna på världens bästa rang nu för tiden så jag vet inte. :)
var god rösta på alternativen;
(den högra tänker jag mig här...)
så.... välj nu. eller tipsa i alla fall!!!

Kommentarer
Postat av: Huvudmannen

Jag vill säga den med öronen, men inser samtidigt att jag inte kommer att se det. Så då säger jag sista bilden!

2010-08-11 @ 13:40:49
Postat av: Hanna

Jag älskar alla outfits!! Kan du inte köra flera ombyten under kvällen så du får med hela bunten? :)

Postat av: Linn

FYRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-08-11 @ 13:54:33
Postat av: Linneaeaaeaeaea

3 plz.

2010-08-11 @ 23:36:11
Postat av: Hanna

Jag vill ha mer tant-Lo i vardagen!

2010-08-12 @ 10:30:13
URL: http://hannasvedlundstahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback