ALL THE TIMES I DID YOU WRONG ALL THE TIMES I LET YOU DOWN I SWEAR I'LL MAKE IT UP TO YOU SOMEHOW

Okej. Jag har varit lat.
Nu ska jag springa ner på stan. Ska gå på systemet och köpa handskar.
Sen måste jag äta något. Jag är jättejättehungrig.
Ska nog gå hem och äta frukost sen. Efter det ska jag göra mitt bästa för att duscha.
Tror på plasthandske över bomullshandske.
Hoppas att det inte är några hål i dom bara. 

Mamma har sagt att jag inte fick tvätta handen alls.
Så jag har inte gjort det.

Sen måste jag nog gå ner på jobbet.
Eller jag vill det. Ska prata lite med chifen. 
Och sen ikväll ska jag till Maria.
Hon har lovat att hjälpa mig att skära mitt kött.
För det är lite svårt.
HAHA. jag försökte diska idag. Det blev jättefail.
Tappade nästan två tallrikar. Men alltså. Det gick ok.
Kommer en års-resumé lite senare. Hang in there Hanna!


snyggare än såhär blir det inte med bomullshandske. fail.

hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback