DONT FILL MY HEART WITH LIES I WILL LOVE YOU WHEN YOU'RE BLUE

Här kommer resten av Pragbilderna! Nu blir det liiiiiiiiite mindre hus och liiiiiiite mer alkohol...
Det går bra att sluta läsa nu Mamma.


Här sitter vi på något.... cafe. Det här är direkt efter frukost. Typ runt, tre. kanske.

Joakim på stan. Det var ju som sagt advent så därför var det typ julmarknad konstant.
Här har vi köpt Hot Wine och Grogg. Joakim hällde ut sin grogg. Jag drack upp. 
Mitt var gott, och varmt. Prag var kallt.

Här har vi hittat ett McDonalds. Dom hade Cola, Fanta, Sprite, Pilsner Urquell.. höhöhö!
Vi köpte i alla fall bara cheese. Mmm!


En kväll var vi på ett ställe som hette Beer Factory. Vid varje bord fanns denna typen av tapp.
Sen fick man ett glas och sen, drack man öl. Vi drack även några drinkar. 
En liter kostade 100 tjeckiska. Så ungefär 43 kronor. :)

Påväg hem köpte Joakim absint. Det var äckligt. Så jag drack bubbel och badade badkar istället.

Frukosten dagen efter.....

Helt okej frukost. Ska tilläggas att jag körde Lisbeth Salander-stilen hela tiden i Prag.
Vilket innebär skinnbyxor, svart tröja och en grå tjocktröja. Det gick bra.

På kvällen var vi på världens mysigaste... Restaurang? 
Det här var vår servitör. Så jävla skön. Det första han gjorde var att sjunga lite.

Och här är jag på den restaurangen. Vi åt såklart inget. Men vi drack både Fernett och Slivovich.
Fy fan för Slivovich.

Flygplatsen påväg hem. Bra resa! 

PRAG - TJECK!
höhööhöhööhöhööhöhööhöhöhöh

Kommentarer
Postat av: Huvudet

Jag ser fantastiskt bra ut.

2010-12-18 @ 16:50:50
Postat av: J

Du ser fortfarande jättefull ut på alla bilder:D

2010-12-18 @ 20:42:25
Postat av: Hanna

Uppskattar verkligen den lilla ordvitsen på slutet. Funderar på att åka dit bara för att kunna säga något liknande när jag kommer hem...

Postat av: Huvudet

Jag uppskattar inte att mina ordvitsar används utan min tillåtelse.

2010-12-19 @ 17:17:15
Postat av: Ida

Eftersom du anser dig att inte gilla ordvitsar så har du ingen driekt talan när det kommer till sådana.



J ser sliten ut, men du är bara snygg på alla bilder!

2010-12-20 @ 06:16:06
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback