IF YOU CALL ME I WONT BE HOME I AM HIDING

God Morgon.
Jobbar natt ikväll och försöker sova ut, men jag LOUISE vaknade vid ett och klev upp.
Alltså. Har sovit så jäkla hårt inatt. Helt stört. Inget har kunnat störa mig!
Det var najs. 

Jag börjar bli lite orolig också, för mina julklappar som jag har beställt. Alla har inte riktigt dykt upp...
Hum. När bör man bli kritisk?
Nu är det mysfrukost sen ska joakim sätta upp en hylla här och jag ska pynta julgran.
värsta bra.



En trevlig och informativ lapp som satt på vår hissdörr i några dagar. 
Jag förmodar att denne som hade intresset att sätta upp lappen också
ibland kom hem vid 5tiden på morgonen och inte gillade trappor.
Smart lapp. 
Fast jag hade nog skrivit så att man ser vad det står.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback