WE HAD A PROMISE MADE OH BABY WE WHERE IN LOVE

God Morgon. Personalfest igår i Gävle. Jag hade skittrevligt, och nu är jag hemma med Joacim.
Höll på att frysa ihjäl när jag kom hem, så det var ju ganska najs att ha någon varm hemma.
Vi var i alla fall på GW och åt mat, Lina var väl inte jättenöjd med varken såser eller potatisgratäng.
Fördrinken var ju under all kritik men då hade man i alla fall något att prata om utifall det skulle vara ett problem.

Vi körde lite lekar och lite frågesport. Men det var typ det vi gjorde. Och drack öl.
Och drinkar. Och tvingade pärlan att shotta. 
Här kommer en trevlig bild på mig och shawkat.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ffffffin klänning vavava

2010-12-08 @ 20:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback