IT AINT ENOUGH IT AINT HALF OF WHAT YOU TOLD ME



fick finvinet av Hanna & Ida på nyår. ska spara det tills någon kommer hit och behöver en starter för att ligga.

nu har jag hanna, emil och maja här. joakim också såklart. vi myser lite.
imorgon jobbar jag 10.30 - 18.00. lite spontant.
msnar med elina. saknar henne lite.
har inte hört ett ord av min syster på flera dagar. börjar fundera på om hon lever?
är irriterad på jack som har så jävla mycket åsikter och funderingar och bestämmer saker.
sen hör han inte av sig på flera dagar? är rätt irriterad.
jag kan ju knappast höra av mig utan att vara stalker?
saknar mathias så jävla mycket. har gråtit lite idag och igår. fyfasen för honom som lämnas.
det är faktist skitjobbigt.

nu ska jag smsa min syster.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback