DON'T CALL MY NAME DON'T CALL MY NAME ALEJANDRO

nu är jag hemma från stängning. imorgon är jag ledig!! i helgen är det kattas 25årskalas. jag öppnar dagen
efter men ska i alla fall dit! ska bli så himla roligt! nästa helg är det bröllop, också det ska bli så kul! på måndag ska jag få lära mig veckoarbete också. men. jag ska tydligen börja jobba i kostymbyxor. hur man nu kan tycka att mig i de byxor jag har är något att byta ut? nåväl. vi får väl se. pärlan ska ha på sig slips säger han. det gillar vi. men jag tänker att om han tar av sig slipsen när han kliver ut på golv, så bör jag få ta av mig byxorna när jag gör detsamma? låter inte det logiskt?



Kommentarer
Postat av: Huvudet

Jag tror att du tänker på rätt sätt. Jag röstar för att fler tar av sig byxorna dock...

2010-07-02 @ 02:56:53
Postat av: Anonym

saknarej mannen

2010-07-02 @ 13:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback