I HAD NO CHOICE WHEN I HEARD YOUR VOICE I KNOW YOU SAID CAN'T BE MISSLED NOW I'M THE ONE WHO'S FACE IS RED

nu har elina åkt hem. men jag tycker att alla mina
6 - 40 läsare förtjänar att se hur hon skämt bort mig!
därför följer här en bildserie på maten jag har ätit dessa dagar!



här är då frukosten första dagen. jag gjorde kaffe innan elina vaknade.
då fick jag det här! WIN!

minns faktist inte vad vi åt till middag andra dagen?! jo. eller. vafan. vi åt på varsitt håll.
si, här kommer frukosten andra dagen:



inte heller fy skam kan man tycka. top of this så hade elinas mamma marja varit
hem hit med världens, ja, kanske godaste paj. som jag kunde äta när jag kom hem från
jobbet. lite av elinas sallad där också ja:



ja. fan. vad gott det var. det är annat än mina tre koppar kaffe och en ostmacka det.
men nu är jag stadigt påväg tillbaka dit.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men åh vad fint. Kan man få låna henne någon vecka eller? :)

Postat av: Elina

Japp det får man. 500 kr timmen.

2010-03-17 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback