Haha! Har glömt blogga om detta, men för n...

mms_img13126 (MMS)

Haha! Har glömt blogga om detta, men för någon vecka sedan lyckades faktist Malin Hodin att komma i tid! Helt otroligt! Jag tog såklart en bild för att föreviga ögonblicket. Tyvärr var hon inte ombytt. Så, helt i tid var det väl inte. Nu sitter jag på bussen påväg hem från mami. Har ätit massvis med god mat och umgåtts. Pappa och Plutten kom hem också. Det har varit hur trevligt som helst. Nu försöker jag hitta en plan för kvällen. Får se hur det går... Joakim och Lina jobbar ju... Kram!


Kommentarer
Postat av: LINNEJA

kom till linköpinggggggggggggggggg dirr, jag har åtta burkar cola light och choklad med chokladmousse i och massa mat. och EN FIN LÄGENHET!!!!!!!!!!!!!! :D

2010-11-06 @ 23:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback