I CANT SLEEP I STILL FIGHT WHAT I CANT FIGHT AS LONG AS THE ROAD FEELS RIGHT ITS LIKE IM IN











God kväll..
Jo, jag vet att jag har varit en fruktansvärt
dålig bloggare idag. Det står jag för!

Men tänkte i alla fall att ni kanske ville  veta, vad jag har för förklaring.
Jag började som sagt 06.00 i morse.
Efter många timmar skönhetssömn var det 
knappast ett problem.
Jag skuttade såklart glatt upp och sprang 
nästan till världens bästa snabbmats-  restaurang!

Klockan 07.50 var jag klar med mina
morgongrejer och då hade vi lite möte. 
Blev kvar till 17.00 med Cinen och trixade
lite med morgonagen. Istället för ledighet
blir det krogstängning med världens bästa 
Lina! 

Gick hem och tog en, ja men typ, 
tre minuter lång powernap (Jag vet!!).
Sen åkte jag, Joakim, Ida & Emilia iväg
till Katten och åt tacos och paj.

Eftersom snabbmat är min grej åkte vi 
förbi på någon annan också och drack en
milkshake. Saknade mannen med stort M,
så mmsade en tjusig bild.



















Nu är jag hemma, och trött efter en låång
dag (06.00-01.00). Imorgon tänker jag inte
ens ställa klockan!



Visst ja! Kolla min supersåfta min på bilden.
HAHHAAHHAHAHAAHA!

Kommentarer
Postat av: linnea

världens bästa min hahahahahhahahahhh



HARRY POTTER NÄSTA VECKA

2010-11-12 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback