IM ALL OUT OF LOVE IM SO LOST WITHOUT YOU I KNOW YOU WHERE RIGHT WE'RE LEAVING FOR SO LONG

God Morgon! Nu ska jag springa till jobbet och plugga lite med katten.

Förstår inte varför jag ens kliver upp på morgonen,
det finns faktist ingenting jag är så begåvad på som att sova.

Men plugga bör man annars dör man. (Fan vad lame jag är!)
Efter det blir det i alla fall häng med lina.
Får se vad som mer händer under dagen... :) 

Förhoppningsvis lyckas vi tjata till oss att följa med Mallan till Valbo.
Det var ju inte alls så att jag var där igår och är fattig nu.
Inte alls. 


Undra vad Joakim gör ikväll. Joakim, vad gör du ikväll?
Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har träning vid 21, annars är jag planlös! Hör av dig!

2010-11-08 @ 14:07:48
Postat av: Joakim

JAG SKREV NAMN!!!

2010-11-08 @ 14:08:42
Postat av: linnea

den där joakim är inte så bra på att kommentera.......

2010-11-08 @ 20:23:20
Postat av: Ida

Verkligen inte. Det är tydligt det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback