ITS TEMPORARY THIS PLACE IM IN A PERMANENTLY, WONT DO THIS AGAIN

Det gick bra att jobba idag, sålde inte två 9or men i alla fall en 9800!
Fanny var förmodligen bäst för PF såg skitbra ut hela tiden.

Skulle egentligen förbi Nettan en snabbis på hennes födelsedag men hon var inte helt kry.
Nu ska jag dricka the.
Elina var här och hämtade upp lite bilder jag har fotat på henne tidigare.
Sen var hon mest ivägen.

Ska till jobbet igen vid 23.30 och prata lite med Pisen, Sen hämta upp Lina.
Så blir det mys sen!


här är en gammal bild magnus tog på elina när vi var på gd.

och här är en av dom jag tog på henne.
fining.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kristian har en viss charm som du säkert också kommer uppskatta då du blir äldre (gammal?) och straight. :P



Såg en intervju med honom och Bella nyligen och jag hade liksom glömt bort hur charmigt ironisk han kan vara. Liggbar helt klart. Som Chandler i Vänner. Liggbar tack vare ironin.

Postat av: Katten

Trodde först Hanna snackade om Kristian på jobbet och då undrade jag vad jag hade missat :D

2010-11-20 @ 22:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback