WOULD THAT BE GOOD ENOUGH FOR ME NO

God Morgon!
Jag sover nog mer än någon annan normal människa.
Jag ska i alla fall klä på mig och kila över till Maria.
Det blir middag och titta på bilder från London och prata lite McDonalds,
såklart. 

Men nu har jag redan gjort misstaget att sova till tre så jag kan väl inte förvänta mig att
jag kommer att sova någonting innan öppning imorgon. Någon som har bra tips på
saker man kan göra för att blir trött, eller saker man kan göra hela natten?
hanna och ida svedlund ståhl, jag vill inte höra dåliga sexskämt.




och det går inte att ladda upp bilder?!
detta inlägg skulle vara uppe vid 15

Kommentarer
Postat av: Ida

Varför skulle just vi komma med sånna skämt? :) Nu förstår jag inte alls!

Postat av: Hanna

Höhöhöhö! :P

2010-11-23 @ 16:09:00
URL: http://hannaess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback