HAVE YOU EVER LOVED SOMEONE SO MUCH YOU CAN BARELY BREATHE WHEN YOU'RE WITH THEM

usch. jag tänker varje dag när jag går hem från jobbet att jag behöver städa. jag gör det aldrig.
eller, idag tänkte jag inte att jag behövde städa. jag tänkte att jag behövde spendera pengar.
tyvärr hade jag inte pengar att spendera fast jag är så jäkla sugen på nya skor och ny jacka.
tänker att mamma som ville köpa ny matta till mig kanske kan tänka sig att köpa lite nytt åt mig,
men inte ens efter tjat går det hem med skor för 2000! fattar inte vad man ska behöva göra egentligen!!!!!

nej. jag städade inte upp tröjan. jag tog upp den från golvet till bilden, den ligger kvar. skjut mig.

Kommentarer
Postat av: linnzor

hhahahahahahahahaha

2010-09-09 @ 00:23:42
Postat av: angeliica

följ gärna min blogg :)

jag följer din med :D

skit snygg blogg design! :)

kram Angelicalövdahl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback