ALL OF THE KIDS ARE MOVING ON YOU'LL NEVER GET TO LONDON

Det blev en riktigt lång dag på jobbet idag. Men det var okej!
Var så fruktansvärt trött imorse men nu är det okej. 

Har bara kommit hem, läst en tidning och nu ska jag försöka få i mig lite mat. 

Precis när jag kom hem gick solen i moln och nu är det bara grått. 
Jag är ensam hemma och lite trött. 
Kan inte ansvara för att jag inte somnar snart.

Här kommer en bild på mig från sundsvall. När vi vaknade på morgonen.
Tycker ändå att det finns något fint i den bilden.



Vad tycker ni? Jag gillar den!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hela du är fin, både insidan och utsidan min lus

2011-04-13 @ 02:18:52
Postat av: Katten

Du är ju med på bilden så klart att den är fin! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback