AND THE STARS WILL SHOW WHERE THE WATER FLOWS WHERE

Hejsan. 

Nu har jag rast. Fundeeerar på att gå på ica men jag orkar nog inte och dessutom har jag för lite pengar kvar med tanke på hur lång tid det är kvar tills det är lön. 

Ikväll slutar jag jobba 19.00 sen ska jag hem och laga mat. 
Har ledig helg i helgen vilket ska bli så jäkla skönt. Monstret har det nämligen också.
Tyvärr ska det städas imorgon vilket verkligen inte är något jag gillar.
Sarah är ju inte i sverige, eller är du det din jäkel, och säger inget?
Så man får slita själv med dammsugaren. 

Som sagt. Mat när jag kommer hem sen blir det nog bara rosé på balkongen. 
Typ såhär:



Hoppas på minst såhär mycket sol.
Med tanke på att det inte har varit sol alls idag så är det ju inte särskilt troligt.
Skitliv.

Kommentarer
Postat av: L

Vilken härlig bild. man blev glad i kroppen trots skitvädret utanför dörren : ) du kan det där med att muntra upp du strumpan <3

2011-04-01 @ 13:22:38
Postat av: Sarah

Haha jag är i Sverige men jag har haft en lång tillbaka till verkligheten vecka :P Ska ta och messa dig nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback