FÖRSVINN FRÅN MIG JAG LÄMNAR DIG JAG HAR TÅLIT ALLT

Hej på er! Jag är ledig idag så jag har verkligen sovit ut. 
Kom hem vid 02.20 inatt efter jobbet och kikade lite på how i met your mother.
Nu har jag vaknat och insett att vädret är underbart. 
Ska springa ner på stan och ta en fika med Lina snart.
Just putting on my face. Det behövs. 

Vet inte om det är varmt nog för bara ben. Dom är ju täckta av blåmärken så det är ju inte speciellt smickrande i vilket fall. Men det går väl att leva med. Ikväll ska jag bara laga mat och plugga lite. 
Det blir en lugn dag.

Såhär såg min frukost ut imorse. 


Känns som att jag alltid ger ett intryck av att äta en väldigt nyttig och hälsosam frukost. Det är bra. 
Man är ju en förebild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback