I HAVE NO GIFTS TO BRING THAT FITS TO GIVE OUR KING

Ska snart sätta mig på bussen för att ta mig till valbo. Ska köra min andra stängning där och hoppas på lite mindre förvirring än sist. Nu gick det ju helt okej i alla fall. Stänger med en av killarna jag stängde med sist vet jag. Han var trevlig och duktig och hjälpte mig en hel del så det känns bra! Valbo har faktiskt väldigt gulliga medarbetare.  Nu klår dom ju aldrig mina eftersom att mina är bättre än något annat, men i alla fall!

Jusste! Här Lina är adressen till sidan: 
http://www.figleaves.com/uk/home.asp SORRY att jag glömde!
Aja. Är ni sugna på hamburgare ikväll och rör er mer i Valbo så är ni välkomna! 
(Ni är sjukt välkomna till Sandviken också!!)



Köpte två nya tjocktröjor här om dagen, har bara använt den gråa. Bland det bästa som hänt mig.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tjocktröjor kan behövas i vintervädret!

Handlade i Valbos drive igår vid 17 - jobbade du då?! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback