IT'S CRAZY HOW SOME PEOPLE SAYS THEY DON'T CARE WHEN

Godmorgon. Typ.

Jag spenderade gårdagen med jobb och på kvällen rage:ade jag över att jag inte har något att ha på mig på jul eller nyår. Ska fira för-nyår med arbetskamraterna dagen före så då ska jag suitup om ens det. Alternativt sunk-down. 
Förra året hade jag en röd klänning på julafton, och även en tomteluva. 
Detta är resultatet av det valet av kläder:

Fick marker till ett värde av 130:- på eightball. Av främlingar.
Fick två drinkar.
Dog nästan i köld (tur att jag hade mössa)
Blev kallad "Santas little whore" av Ulla. - Verkligen så man vill att ens svärföräldrar ska uppfatta en!

Slutsattsen dras till att detta inte är en ourfit för iår.
Mina föräldrar har alltid (som precis alla andras tror jag) tyckt att det är viktigt att vara finklädd på julafton. Jag menar, man ska ju träffa hela sin släkt -Som man annars träffar i mjukisbyxor. Men på julen då ska man vara fin.
Säkert för tomtens skull. Mamma skulle i alla fall döda mig om jag kom i onepiece. 
HJÄLP.



Här är som ni kanske ser en otroligt skarp och välskuren bild av mig förra julen. 
Ja, sådär glad är jag varje år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback