WE DANCE IN THE LIVINGROOM DANCE IN THE SIDEWALKS

Okej. Jag gör det. Jag sätter igång igen. Men nu behöver jag tips på saker att blogga om. 
Och en kamera. Ge mig. 

Hade möhippa för bästa Maria här om dagen och såhär började den:

Har fler bilder jag ska visa någon dag! 

Fick så jäkla mycket hjälp att smyga med den så jag är toköjd, Chefen, chefens chef och senaste asstillskottet hjälpte till som fasiken. Hon blev överraskad som tusan!

Idag fyller hon år och därför ska jag hem dit och dricka någon öl. Mest prata skit och fira hennes semester. 
Blir lite ensamt på restaurangen nu när både hon och katten har semester. Men det får jag väl överleva!

Nu ska jag kila snart. I alla fall byta om, onepiece är skönt alltså. Men ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback