I CAN'T GO A MINUTE WITHOUT YOUR LOVE



Hej! Nu har jag kommit hem från ett långt pass på jobbet. Ska snart lägga mig och sova men man är ju sällan trött direkt efter jobbet. Om det inte är opassande 16.30 på eftermiddagen man kommer hem.

Idag har jag köpt en fåtölj jag tycker är fin. (Stavas det verkligen så? Ha!) och lunchat med min syster. 
Hon fick sin födelsedagspresent. Jag är dålig på att köpa dom i tid så jag kan nästan aldrig ge på födelsedagen. 
Snäll sådär.

Imorgon ska jag tvätta. JIPPI!!!!!!!!!! Det bästa jag vet är att vara i en läskig källare med massor av tyg man lätt kan torka blod med och en lampa som släcks efter någon minut. Det ska bli så himla himla mysigt!

Hörs imorgon! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

duktiga duktiga du ! idag kan du skriva om.... växthuseffekten. haha

2011-06-01 @ 11:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback