AND THEN I I CALL YOU UP AND WANT TO KNOW WHEN YOU'RE

Hej! Nu har jag kilat hem från jobbet och bara bytt om lite snabbt.
Ska som sagt iväg och kika på lägenheten och tänkte ta lite bilder så att man minns hur den ser ut.
Synd bara att båda kamerorna som jag har hemma har laddat ur batterierna.
Min systemkamera laddar ju aldrig ur! Ödets irroni antar jag.
Så nu panikladdar jag kameran och ska snart kila iväg. 
Skynda skynda!

Ska iväg till Lina och ta en kopp kaffe med Malin sen. 
Sen är det inte helt omöjligt att det blir ett glas rosé, jag är ju ledig imorgon.
HAHAHAHAHAHHAHAHAH! Som att det spelar någon roll?! HAHA



Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Var ska du se på lägenhet?

Postat av: L

du kom aldrig.. fy !

2011-03-23 @ 21:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback