YOU MAKE ME FEEL LIKE NO BOY COULD MAKE ME FEEL LIKE YOU I REALLY REALLY WANT YOU

Hej på er!
Nu är jag på jobbet. Har lite rast. Idag har allt gått bra och jag har så trevliga arbetskamrater så det är galet!
Ska snart in och köra lite mera. Satt med lite system imorse och det gick bra, men jag känner verkligen hur efter jag ligger på vissa saker.
Dags att komma ikapp där också.

Ikväll blir det bara laga mat och tycka att det är trevligt. Kanske försöka se andra hälften av Enchanted.
Grejen är att man ser i den filmen just en sekvens att hotellet där vi bodde när vi var i New York.
Det är typ bara därför jag hajpar skiten ur den!

Har inga middagsplaner alls. Men något måste man ju äta.
Har ni några ideér så kan ni väl slänga iväg en kommentar?
Gärna med en länk till ett recept. Skulle vara snällt.



Idag myser jag runt i min tracksuit-tröja från Blondinbellas märke Classified.
Jag är verkligen inte så piffig på bilden över, men vi kan väl låtsas det.
Ja. Nu bestämmer jag att vi låtsas det. Punkt.

Hörs när jag kommer hem!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback