AND THEN THAT WORD GREW LOUDER AND LOUDER UNTIL

Godmorgon! Det blev lite ändringar så istället för att jobba ett mellanpass idag kliver jag upp och drar av en till öppning! :) Jag jobbar med katten så det ska bli mysigt!
Dessutom fick jag myspasset som bara är till halv tre så sen blir det hem, byta om och sist iväg på middag till mami och papi. Limpen och Joakim har kommit hem från långtbortistan ! Woho!

Somnade redan vid halv nio igår. Satt först i köket och titta på en väldigt konstig film, och så insåg jag att jag faktiskt nästan satt och sov. Så då tänkte jag lägga mig och fortsätta titta, men det var ingen ide över huvudtaget.
Jag somnade iprincip på en gång. Vaknade några gånger av sms, är endast poppis (läs: får endast svar på mina sms) när jag sover eller är upptagen med annat viktigt (läs: sover, igen).

Nu ska jag i alla fall dricka en kopp kaffe och sen gå till jobbet! Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback