I DON'T WANT TO BE WITH YOU NO MORE I DON'T WANT

Idag har jag: 
Vaknat
Druckit kaffe
Druckit varma koppen
ätit lingongrova.
- isch.

Nu ska jag iväg till Cinen och träffa dom lite. Har tagit en allergitabblet så nu väntar jag på att den ska kicka in!
Det blir inte så sent, jag börjar 07.00 imorgon. Kör en öppning med världens bästa mallan. 
Kan inte fatta att hon ska sluta. Det kommer att bli så tråkigt! Vill inte ha mer förändringar nu. Höstjävel.



Blir i alla fall jobb hela helgen. Kör ett mysigt 10-19 på söndag! Kan vara bästa söndagspasset någonsin!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Man får veta så mycket bra när man läser din blogg. :)

2011-11-19 @ 11:25:52
Postat av: Ida

Lingongrova och varma koppen, omnomnom! Det är något bra med hösten :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback