I HAVE MY DOUBTS ABOUT IT SHE HAS HER DOUBTS ABOUT IT

Godmorgon! Har varit uppe och tvättat sedan sju. Eller alltså, varit uppe i perioder. 
En gång i timmen, i ca en kvart. Som en megasnooze!

Jobbade ju till två igår och gör en stängning till idag. Det är ganska roligt, för jag gör det inte så ofta!
Jobbar mestadels förmiddag till kväll vilket jag är supernöjd med!

Igår var jag lite på stan med Maria och Andreas. Sen hjälpte Andreas mig att ta ner mina julsaker från vinden!
Så jag har pyntat lite. Inser att jag inte är så colorfull när jag pyntar, inte ens till jul. Men färger är lite överskattade!
Såhär ser det ut:





Svart vitt och grått är också färger! ^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fint som fan.

2011-11-28 @ 13:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback