IF WE AGREE YOU CAN HANG WITH ME DONT FALL

Hej! Nu ska jag snart iväg och umgås med Lina och lite annat löst folk. 
Har jobbat hela dagen, sov lite för länge inpå jobbet så jag har varit ganska sliten men jag tänkte i alla fall försöka hålla mig vaken ett tag till. 

Jag har ledigt i helgen så jag ska hinna med så mycket! Jag måste i alla fall.... INGENTING. HAHAHHAHAHHA!
Hade tänkt åka till Stockholm med Linnea, men tyvärr har jag inte pengarna till det. Det suger.
Men jag ska försöka ta det lugnt i alla fall.
Är klar med min fars dagspresent. Det blev jättefint! Så på söndag är det middag hos mami och papi!

Nu ska jag iväg!


Ser nästan lika retard ut på bilden som i verkligheten. Går inte riktigt att fånga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback