I'LL WALK AWAY AND YOU WON'T KNOW THAT I WAS CRYING

Nu tar kvällen slut. Har målat en tavla. Det blev fult. Jag målade över. Nu har jag slut på färg. 
Är egentligen inte speciellt trött, men inte speciellt pigg heller. Börjar tänka på när jag ska upp imorgon. 
Kommer inte kunna sova i alla fall men om man lägger sig i sängen så tror man att man sover,
eller så går tiden mycket långsammare än om man är vaken så då har man liksom, mer tid, innan man ska upp.
TYP

Det har hänt verkligen ingenting sen sist jag skrev. Så.
Um. Jag borde nog sova. 
Vill inte sova. 
ALLVARLIGA PROBLEM!!!!!!

Har tagit hem min nalle och bästa vän från mami och papi. Så jadå Ida, nog har jag vänner. 
Ämil och Grabben. Sånna fina killar. Ralf bor ju här också. ...............Jag behöver ett liv.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hamnade tavlan på vinden? Isf kanske vi kan ta den där vernissagen någon dag för alla dina vänner? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback