KÄNNER HUR DET BRÄNNER IFRÅN TÅRNA UPP TILL HJÄRNAN



Hejsan! Nu är jag hemma från jobbet! Har jobbat från 11 idag också. 
Gick hemifrån vid 10 eftersom att jag skulle förbi enen och lite annat, tänkte att det måste ju ta minst 40 min.
Fem i halv 11 var jag på jobbet.... 

Har inte gjort något annat viktigt alls idag, och har faktiskt inga planer på det heller. 
Imorgon börjar jag vid 10 för att jag ska få gå hem lite tidigare. Sen ska jag och Malin (och kanske katten?) spela bingolotto! Wi! Jag har fortfarande vänner! (typ, två.) mvh /alone :)

Nu ska jag plocka ihop lite här hemma och göra lite nudlar, sen ska jag nog sova i tid ikväll om inget oväntat dyker upp såklart. Man vet faktiskt aldrig riktigt..

Kommentarer
Postat av: katten

blir inge bingolotto för mig... :(

ska på magnus betner!

Postat av: Ida

Klart du har vänner! Man måste bara höra av sig till dem :P ;)

2011-11-16 @ 22:36:51
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback