LOOK FOR A RAINBOW IN EVERY STORM GOD PASSED

Godmorgon! Som vanligt ska jag snart till jobbet. Idag är det världens viktigaste kalas så jag hoppas att mina värdinnor har hittat på något riktigt roligt så att vi får in massvis av pengar till huset!

Har ännu inte bokat någon tvättid. Nu är krisen nära!

Behöver också hjälp med en sak... Jag har mina julsaker på vinden men vågar inte gå upp själv. 
Någon vänlig själ kanske kan tänka sig att hjälpa till? Det här är ungefär kriterierna jag letar efter:
- Skrämmande för andra (alltså inte mig).
- Äger en ficklampa / ficklampa på telefonen
- Du får gärna ha några trix på hur man dödar folk (yet again, inte mig, du måste gilla mig).
- Äger du en sån där "dammsugare" från ghostbusters så är det ett pluss!
- Ska kunna bära en kartong. Gärna utan att klaga.

Men viktigast av allt. Du måste vara en levande människa. 
När jag tänker efter är det faktist egentligen det enda som spelar någon roll.
Och det där med ficklampan, och att döda.


en gamal bild från när jag bodde i stockholm, by mockis

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kan följa upp på vinden om du vill, det gick ju bra sist

2011-11-26 @ 12:26:49
Postat av: Mamman

Det är mig du letar efter, framförcallt delen "skrämmande för andra "

2011-11-26 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback