THEY SAY THAT HATE HAS BEEN SENT TO LET'S LOOSE THE TALK OF LOVE

Eftersom att jag är värdelös på att blogga (skyller allt på att jag inte har någon kamera och min mobil har ingen blixt på kameran) så tänkte jag att jag tar en bild på limpens blogg och lägger upp på min. SMARTASS.



Det här är när Limpen och jag har nötfest. Mimma var out of town så jag fick äta hur mycket nötter jag ville. 
Hur som haver så orkade jag inte så mycket som jag velat. 
Detta är vad jag åt:

Fukost - Macka med jordnötssmör OCH nutella
Middag - Kyckling med jordnötssås.
Efterrätt - Glass med jordnötter, choklad- och kolasås.

Sen hade jag köpt godis som jag egentligen skulle äta men jag var för mätt. 
Så jag åt en nougathare. 
Sen ville jag dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback