AND HOW I GOT TO WHERE I AM BUT THESE STORYS DON'T MEAN ANYTHING



Hej!
Idag har jag postat min visumansökan. Ska åka till Kina i maj. 
Det är lite nervöst. Speciellt eftersom att jag vet att jag halkade till lite på ett "L" när jag skulle skriva gävle. Det skulle vara så sjukt typiskt om jag åkte dit på det!

Var i alla fall iväg till fotobaren och tog bilder till ansökan. Kommentaren efter var: Eller vill du se lite gladare ut?
Gick till jobbet där folk sa: Fast det är ju sådär du ser ut.

Bra tack. Omedveten feedback.

Ikväll är jag bara hemma. Ska till jobbet imorgon för en rolig grej!!!
Behöver dock köpa mat. Verkligen. Jag är hungrig. 


Kommentarer
Postat av: Jinxen

Passa på att köpa ny dator i kina ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback