I HOPE YOU'RE HAPPY HOW YOU WOULD GRAWEL IN SUBMISSION



Hej! Hanna har varit här ikväll. Eller.. Sen jag slutade jobba.
Vi drack först kaffe utanför jobbet, sen följde hon med mig hem.
Det var längesedan vi sågs bara hon och jag ändå.
Det var verkligen massa prat om allt som är viktigt.

Kommer aldrig att ha någon som Hanna. 
Påtvingad vänskap som slutade ganska bra ändå. Hoppas jag.

Imorgon är det upp och jobba igen. Det kommer att bli kul. 
Jobbar med båda mina syskon, så det blir ju lite familjefest, fast utan alla andra familjer.
Sen blir det middag hemma hos mami och papi!

Shit, har verkligen inget mer att skriva om. Det här är saker man ska skriva om för att vara en rolig blogg:

kläder som man bör köpa
bilder direkt från tumblr
hänga ut sina vänner
ligga
saker man äter (med ett nice filter ofc!!!)
människor man möter i jobbet (anonymt)
saker som är äckliga (för då är man modig/ofeminim ala norm)

Nu vet ni som vill ha en bra blogg. SHIT JAG GLÖMDE SPRIT OCH DROGER. 

sprit och droger
SÅ!

ps, alltså. bilden är gammal.

Kommentarer
Postat av: Hanna!

Du är en fantastisk liten människa. <3

2012-04-15 @ 01:41:10
Postat av: Linn

JA! Mer sprit och droger! Heja!

2012-04-15 @ 09:24:11
Postat av: julia.

fan vilken bra blogg jag har. failar endast på den där tumblr-punkten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback