SHE'S NOT REALLY MY TYPE BUT I THINK YOU TWO ARE FOREVER

Hej och förlåt.

Det var längesedan. Men ni som följt mig länge bör veta att jag bloggar i perioder. 
Jag har i alla fall haft en lång jobb-vecka. Men det går väldigt bra. 
Jag är väldigt nöjd med hur det är på mitt jobb nu!

Ikväll har jag i alla fall jobbat lite längre än jag skulle, men det var roligt så jag är bara nöjd. 
Sen såg jag färdigt på en film, How do you know, som var lite beige men jag fnissade som en lite flicka ganska ofta. Det finns en scen när en kille fiar som jag var två sekunder från tårarna till. Men så älskar jag rom-coms också!

Var i alla fall ut på 8an men några vänner för att JONATHAN är tillbaka!!!
Jag insåg kanske egentligen när jag såg honom hur mycket jag har saknat honom!
Ska ialla fall gå och sova nu. Min mami hörde av sig lite tidigare ikväll så jag ska på konstrunda med i alla fall henne imorgon. Sen ska jag tvätta. FML. Men det är viktigt. Så. Jävla. Viktigt. 
Kanske inte bör säga hur längesedan det var? Nej. Jag gör inte det. 
Anywho... Jag tror att det blir Christine och madde imorgon, beroende på hur deras helg ser ut.
Maria också! Shit. Jag måste sova. Och folk bråkar utanför. Godnatt i alla fall!


Kommentarer
Postat av: IDA

Jag gick konstrunda med min mamma idag :) Och tvättade! Känns som en väldigt effektiv dag!



Natti! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback