SO MANNY STORYS WHERE I'VE BEEN AND HOW I GOT TO WHERE I AM

Okej. Nu är deet såhär. Min dator är sjuk. Batteriet mår inte så bra. Han dör hela tiden och när jag startar honom måste laddaren sitta exakt rätt annars lever han inte. Så säger han till att han är dålig och vill ha nytt. 
Men bara det att batterier är så dyra liksom. Så kommer jag att behöva köpa en ny laddare också.
Stackars lillen. 
Men på onsdag är det lön. Så då ska jag hjälpa honom. Han förtjänar det. 

Har i alla fall varit ledig i helgen. 
I fredags hade jag för roligt med Cillelill. Så kul så att jag blev paniktrött och sov utavbarahelvete.
Lördagen var jag hemma. Hela dagen. 
Gjorde ingenting. Sen dog killen för första gången och då fick jag inte igång honom. 
Så jag läste en bok och sov.
Igår städade jag massa konstiga saker, sydde upp ett par byxor och hade mig. 
Fick igång killen igen och var iväg på teater. Duktiga skitungar. Saknar teater. 

Nu ska jag iväg till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback