BITCHES AINT NUTHIN BUT HOES AN' SHIT

Hej på er.

Har spenderat kvällen med nudlar och en komedi. Efter den kom jag på att det är alla hjärtans-dag imorgon.
Så då tänkte jag efter om jag har någon som jag gillar lite extra.
Eller om jag bara skulle köpa choklad till alla mina bitches. 
Det sämsta med alla hjärtans-dag är i vilket fall som helst att jag alltid glömmer att slänga trädgården av buketter jag får levererade hem till mig. Och ni kan ju själva förstå hur det blir med upp mot tvåhundra rosor i köket efter en vecka. M. Inte så naijse.

Får fundera lite mer på det här. Annars blir det dyrt imorgon, alternativt kör jag pay it forward. Sliter bort kortet bara och skickar blommorna till någon annan.

Funderar dessutom på hugh hefner-looken imorgon. Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback