I WAS THINKING IF YOU'D EVER WANT ME BACK

Alltså. Om man duschar skitsnabbt och sen slipper låtsas vara fräsch.
Är det lättare att hitta kompisar då?
Jag tänker att jag skulle i alla fall vilja ta en kopp kaffe med någon och prata lite.
För att på något sätt få lite socialt utbyte av dagen/livet.

Undra om jag ska dricka upp champangen från igår?
Även om jag tror att jag inte är ett dugg trevligare full. 
Jag själv tycker såklart att jag är en otroligt charmerande människa i onyktert tillstånd.
Har dock ingen fakta på vad andra tycker. 

Jag har mycket att prata om. Och ingen att prata med. (sad life, cutcut osv)
Så jävla ensam är jag ju inte. Skärp dig lois och skicka ett sms åtminstonde.
Varför tycker jag alltid att folk ska höra av sig till mig först? #eftertraktad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback