IT'S FUNNY HOW IT'S EASY TO FORGET HER FACE

Hejsan! 
Är inne på sista dagen på lediga helgen. Har hunnit med en del!

I fredags var jag på mingel goes gay och hade det riktigt trevligt med Vickan och Mimma. 
Träffade på Jenny och Frida, Christine och Madde och även några jobbtjejer fast det var utanför och dom skulle någon annanstans. Cinen kom in med Jocke och på slutet var även katten upp! Det var festligt som tusan!

Igår vaknades det i helt okej tid så jag hann med att springa in på pingstkyrkans biståndscenter där jag inte hittade något. Behöver gå tillbaka. Lunchade på Marangoni och var även ner på jobbet en sväng. Hann med rusta och dollarstore också!

Tog en powernap och var på kvällen iväg till Martin och försökte spela lite spel men snackade mest skit. 
Nu ska jag snart hem till Mami och Papi för att fira plutten i efterhand. Tydligen hade sarah begärt det. 



Nu dricker jag en inte fanta i alla fall och ska snart ringa en taxi. Är lite seg idag. Men har sovit 12 timmar så jag bör vakna till snart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du ääär helatiden då

Postat av: Ida

Blogga mera min lilla lokatt! Måste man komma förbi jobbet för att få veta hur du har det?!

2012-02-29 @ 02:08:29
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback